Sunday 2 October 2011

n0on everybody =.=


bangun bangun tido aku jadi lemau gilerr..nta hape aku nak buat memandangkan semua org khusyuk study..so, aku pun luangkan la mase tok bercotcet dalam niiieee..em, manusia..kenapa niat yg baik selalu disalah ertikan? atau mmg langkah aku tok niat yg baik tu tak patut?aku confuse..niat aku mmg cume nak bg kesedaran, tapi skng da melalut macam dendam yg baru terlerai..lupakan la pasal tu..aku nak share tentang rasa hati aku yg semakin menyirap ngn budak budak laki kptm batch aku..ape ke **** sangat pangai dak dak nieee..aku taw la aku tak secantik pompuan pompuan kat luar sane..tapi, apa hak yang dieorang semua ada tok jadikan aku bahan perbualan dieorang?terbaru yang aku dapat tahu, siapa pun lelaki yang rapat dengan aku, akan dijadikan bahan..ape salah yang aku dah buat?aku ganggu hidup dieorang ke?aku susahkan dieorang ke?and disebabkan benda benda ni, Heart Thief dah tak lagi muncul dalam FB aku..ok tu fine laa..sbb kiteorang still ley b'hubung dalam phone tanpa pengetahuan dieorang smua memandangkan Heart Thief tak de pun kat bangi ni..tapinye, disebabkan benda ni jugak la, aku dengan Kecix dah semakin jauh..kat FB mmg taleyy nak muncul, kat telefon pun taleyy.. :(
mana tak nye, die satu uma dengan budak budak musibat tu..kalau die layan aku, die lak kene bahan..aku sedih sangat sangat..sdgkan aku takde ganggu idup dieorang..mungkin disebabkan aku tak cantik, tu yang dijadikan bahan..yelaaa, pompuan tak cantik kan..mana layak tok lelaki lelaki tu..hmmmm, sedeyyyy :( semua ni membuatkan aku rindu zaman sekolah aku..kawan kawan aku tak pernah nilai paras rupa..aku ley kawan ngn sape sape pun dengan bebasnye..tak pernah nak sorok sorok camni..ohhhh, i really miss my old time.. :(

No comments:

Post a Comment