Saturday 29 October 2011

i'm BACK ^.^


haiiii3 =))
cerite dimulekan dgn pix2 smase aku tak sempat nak m'update blog..heee
okeyyy ! first..gambar yg kanan tu gambar malam graduasi..
Retro time..retro ke?? haha, tk kesah laaa..tp mmg seronok sgttt2..
mlm tu 2 org kawan aku dpt anugerah BEST STUDENT..mmg bangga gyler r..
congrats Lisa n Kayy..kowg layak tok itu =))
yg keduanyeee, gambau belah kiri tu gambau di Teluk Batik, Perak..
yeahhh..sehari lepas graduation night kiteorg ramai ramai pergi holiday..tp ramai yg tak dpt join last2 minit..
sbb ade al la pe laa..so, iteowg cume bersebelas..ape pun still happenning..
malam before bertolak p teluk, iteowg tidur kat uma Kay..tenkiu Kay bg servis yg baik..hihi =)
mase snap gambau ni, Zul, Sayuti, Kak Ain and Dian da bertolak balik sebab Zul and Sayuti ade futsal..
after balik dari teluk batik, aku terus tertido sbb letih yg teramat la sgttt..
keesokkan arinyee, aku ngn Ain balik ke Johor..pehhh, lagiii laaa tersgt excited ! heee :)
Abah and abg amek dekat tol ayer itam, cam base la kan..
abah sakitt, tp masa aku kat johor da krg skett..baru nak cuti cuti kat johor, tbe2 dapat taw yg iteowg kene pegi kolej tok sain invois scptnye..kalau tak, tak dapt duit yuran..huh..
tersangat la tensen, tk puas lg dok johor da nk kene balik bangi..
Abah lak mase tu tk bg aku dok bangi..dgn aty yg berbelah bg and berat yg amat sgt, aku terpaksa balik bangi..now, aku kat bangi..dah dpt keje pun..hehe..
isnin ni aku start keje kat tempat Azma bersame same Ain and Jayda =)) how sweettt ^.*
tp tadi mak call..hmmm, abah kene tahan kat hospital..Cik Latif yg anta..nasib baik ade org nak tlg anta..
skng ni, aku sgt3 la risau dgn keadaan abah..aku arap sgt3 abah cepat sembuh..abah da kurus sgt..
aku takut...ya Allah, berilah kesihatan yg baik pada ayahku..Amin~
And ade lg 1 berite, 4hb ni result keluar..aku tersgt la takut bila memikirkannya..
Aku harap sgt aku lulus ke empat2 subjek tu dengan baiknye..Amin~
So, tu je yg aku nak citer..nanti aku sambung citer lagi..
Selamat menunaikan solat maghrib semua (:

No comments:

Post a Comment