Monday 3 October 2011

bazar larutt malam :P

hye peeps ^.^
heee, almost an hour ago, i'm back from bazar larut malam serdang wif my lovely lovely sister, Nurul Ain Badriah :) teman die beli beg..sok kami nak bershopping kat KL..die tade beg yg sesuai, dats why laaa..supposed to be tadi iteowang g reko je..tp bile pk2 lik, serdang cam banyak skett choices..tp yg lawaknye, masuk 1 kedai je trus beli beg..uncle tu pandai mengexploitasi iteowg..tp ape pun, beg yg kakak saye beli cantik..heee..sdg aku enak bersantai depan laptop aku sambil msj msj ngn Faiz..aku ditanye dgn 1 soalan emas..weee..ape yang penting dlm sesebuah hubungan, kejujuran,keikhlasan,kasih syg, kesetiaan or kepercayaan? ngeee :D
jawapan aku ? haha..pada aku la kan, kejujuran n keikhlasan tu sgt3 la penting..sbb bila kita jujur n ikhlas baru la kite ley pupuk kasih syg tu and jadi setia..kan?tp bende ni subjektif..lain org, len pandangan..pade Faiz lak, kesetiaan tu sgt la penting..yes, yang tu pun aku skong sbb aku tak nak kasih syg aku dikhianati, tak dihargai dan diduakan..hehe..tapi tu la, aku belum bersedia tok berikan komitmen dalam mane mane hubungan..berkawan adelah lebih seronok..aku bebas tok berkawan dgn siapa pun..i'm feel freedom..just aku harap, aku dijodohkan dgn lelaki yg soleh dan kuat pegangan agamanye..supaya die boleh selalu membimbing dan bawa aku ke jalan ALLAH..okeyyy, da penat membebel and da banyak mengaruttt..tydo dulu semua, gud nytez, salam ~ :)

No comments:

Post a Comment